enTourage Communications, o noua agentie de PR si media pe piata romaneasca

enTourage Communications ofera servicii de PR clasic si online (de la dezvoltarea de strategii de PR, pana la implementare, pe toate canalele) si servicii media (dezvoltare si implementare strategii de media, planning, buying, research, monitoring), informeaza un comunicat emis de agentie. enTourage Communications a fost infiintata de Dorina Ene, fost Senior Account Executive la Springer&Jacoby Romania, cu 5 ani de activitate in PR si media.

Obiectivul agentiei este de a face parte dintre cele mai bine cotate din punct de vedere al calitatii serviciilor si transparentei.

"De-a lungul experientei mele am invatat ce trebuie sa fac pentru a fi un manager bun, dar mai ales ce nu trebuie sa fac. Am avut experiente placute si mai putin placute, acestea din urma determinandu-ma sa infiintez aceasta agentie, in care cred si care vreau sa devina un exemplu de business pentru ceilalti tineri, ca mine. Obiectivul principal nu este cel material, ci dezvoltarea unei relatii stranse cu partenerii de afaceri, fie ca sunt clienti sau furnizori, prin suportul continuu pe care fiecare il va primi din partea agentiei si implicit a mea. Mentionez ca enTourage Communications se adreseaza, la inceput de drum, nisei formate din companiile mici si mijlocii, care nu au posibilitatea si tool-urile necesare sa dezvolte o strategie de comunicare integrata, dar care au un potential pe segmentul din care fac parte", a declarat Dorina Ene (General Manager, enTourage Communications).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related