HyperActive a lansat site-ul StellaArtois.ro in cadrul proiectului "Le Cinema Anonyme'

Campania de comunicare a proiectului "Le Cinema Anonyme", primul dintr-o serie de proiecte speciale realizate pe platforma Stella Artois – "Le Club", a pornit de la un concept dezvoltat de HyperActive si are ca element central site-ul stellaartois.ro, informeaza un comunicat emis de GolinHarris Bucuresti. Campania a fost sustinuta pe partea de strategie si BTL de echipa Lowe&Partners.

"Le Cinema Anonyme" a fost creata ca o campanie de teasing pentru lansarea platformei "Le Club". Adresandu-li-se cunoscatorilor de film, campania a adus un cinematograf anonim pe marginea piscinei Clubului Daimon, unde cinefilii au vizionat filmul premiat anul trecut la festivalul Anonimul. Selectia participantilor a fost facuta printr-o aplicatie de Facebook sub forma de chestionar nesemnat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related