Peste 50 de creatii aprobate in competitia de design PUMA T7 The Creative Factory

Peste 50 de creatii aprobate in competitia de design PUMA T7 The Creative Factory

Pana acum, in cadrul competitiei PUMA T7 The Creative Factory au ajuns in finala 55 de creatii unice. Participantii au transformat legendara jacheta PUMA T7 intr-un veritabil billboard.

Cei cu veleitati intr-ale designului se pot inscrie pana pe 24 noiembrie in aceasta competitie pe platforma de creatie The Creator by IQads. Participantii trebuie sa trimita propuneri de design aplicate pe jacheta PUMA T7, prin care sa arate cum vad ei statementul creativ suprem, cel pe care l-ar lua oriunde. Creativii pot schimba culoarea, textura, pot adauga diverse imprimeuri sau pot aplica alte materiale pe jacheta, fara a-i schimba insa forma, ramasa aproape nemodificata din anul crearii, 1969.

Printre lucrarile finaliste din competitie se regasesc lucrari care celebreaza egalitatea, dragostea, libertatea si natura, dar sunt si lucrari cu modele abstracte sau inspirate din viata de zi cu zi.

Ultimele intamplari din Japonia au inspirat un concurent sa creeze un design in memoria acestora pentru jacheta PUMA T7.

Pasiunea pentru astrologie a determinat un participant sa inscrie in concurs o jacheta personalizata cu o zodie astrologica.

Iar preocuparea pentru disparitia Tigrilor Bengal a dus la crearea unui print pe originala jacheta PUMA T7, imitand blana de tigru.

Acestea sunt doar trei din cele 55 de lucrari aprobate pana acum. Aici puteti vedea si alte lucrari care abordeaza teme precum reciclarea deseurilor in mod corespunzator, unele care militeaza pentru sustinerea poeziei urbane sau pentru mentinerea unei vieti sanatoase dar si modele abstracte spectaculoase.

Poti si tu sa iti inscrii lucrarea fie cu ajutorul simularii 2D a jachetei disponibila in kitul de participare, cu designul aplicat pe ea, vazut din fata si din spate, fie prin fotografierea produsului finit, pana pe 24 noiembrie.

Vor fi evaluate doar lucrarile finaliste, care corespund brief-ului, regulamentului si care sunt publicate in pagina competitiei www.thecreator.ro/PUMAT7. Evaluarea acestor lucrari va fi facuta de catre doua jurii, in perioada de voting: juriul publicului larg, care reprezinta 40% din media finala si juriul profesionistilor care reprezinta 60% din media totala.

Orice utilizator cu un cont IQads valabil poate acorda din contul sau, prin sistemul de votare IQads, cate un vot uneia sau mai multor lucrari admise in competitie, pe care le apreciaza. Dintr-un cont de utilizator, o lucrare poate fi votata cel mult o data, dar un utilizator poate vota oricate lucrari din competitie.

La finalul competitiei, vor fi acordate 4 premii, in valoare totala de 4.000 de euro. Castigatorul premiului I va fi recompensat cu 1.500 de euro, cel de pe locul II va primi 1.000 de euro si cel de pe locul III – 500 de euro. Va mai fi acordat un premiu special de 1.000 de euro si pentru cea mai buna lucrare avand ca tema responsabilitatea sociala. Fiecare dintre castigatori va primi si jacheta PUMA T7 personalizata cu designul sau.

In pagina competitiei (www.TheCreator.ro/PUMAT7) gasiti  brieful detaliat, regulamentul si celelalte detalii legate de inscriere, precum si lucrarile finaliste, pe masura ce vor fi admise in concurs.

Despre PUMA T7

PUMA T7 este o jacheta creata in 1969, re-editata in fiecare an in culori diferite, dar pastrand per total aspectul retro. Ea face parte din colectia PUMA Archive si e realizata 100% din poliester reciclat. Numele de T7 vine de  la unul din elementele distinctive, banda de pe maneca, ce masoara 7 cm in partea superioara, de langa guler.

Despre PUMA The Creative Factory

PUMA The Creative Factory este o initiativa ce se adreseaza oamenilor ce vor sa se implice in designul produselor pe care le poarta. In 2010, fabrica de creatie si-a deschis portile prin aducerea in Romania a "unui mini-laborator de creatie" de pantofi, prezent acum in magazinul PUMA din Mall AFi Cotroceni. Intreaga "opera" se pre-vizualizeaza printr-o aplicatie de iPad prin care poti da share designului tau pe conturile de socializare, ca sa admire si altii maiestria cu care ai imbinat culorile si texturile tenisilor.In 2011, initiativa se extinde si asupra articolelor de imbracaminte, astfel incat prima care intra in procesul de creatie este jacheta simbol a brandului PUMA, jacheta T7.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related