IAA YP provoaca studentii sa-si faca mini-agentie de publicitate

IAA Young Professionals, asociatia tinerilor profesionisti din marketing si comunicare, le ofera tinerilor pasionati de publicitate sansa sa isi faca prima lor agentie si sa participe la primul pitch: pentru BCR.

In prima etapa, ei trebuie sa isi faca o echipa de 3-5 oameni si sa completeze un formular aflat pe www.competitiaiaa.ro cu informatii despre agentia lor. Pe 5 decembrie, toti cei care s-au inscris vor avea o intalnire cu oameni de marketing si comunicare din Romania, care le vor da feedback pe formularul de inscriere. Tot atunci vor fi anuntate si echipele finaliste.

In partea a doua, echipele finaliste vor primi un brief si vor sustine o prezentare in fata clientului.  Prezentarea finala va avea loc pe 15 decembrie. Echipa castigatoare va lucra, platit, pentru comunicarea proiectelor de CSR adresate studentilor de catre BCR. Pe langa acest lucru, toate agentiile ajunse in finala vor beneficia de un training de comunicare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related