Kit Kat lanseaza prima campanie dezvoltata exclusiv in Romania

Kit Kat, brandul numarul doi pe piata de dulciuri la nivel mondial, a lansat pe 3 februarie prima campanie promotionala adresata consumatorilor care a fost produsa in Romania.
Noua campanie consta in doua spoturi TV, reclame in presa, outdoor, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri). Sloganul "Ia o pauza si fii tare-n parcare!" se inscrie sub celebra platforma de comunicare internationala "Have a break. Have a Kit Kat" si face referire la premiile deosebit de atragatoare puse in joc : 18 scutere Aprilia Sportcity 125.

Mecanismul promotiei este simplu : participantii trimit prin SMS codul unic de pe interiorul ambalajului de Kit Kat si participa automat la loteria saptamanala, care va fi organizata timp de 9 saptamani consecutive. La promotie participa toate variantele de Kit Kat: Chunky, White, precum si cea mai noua aparitie din gama - Kit Kat Peanut Cream.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

lavinia lav
acum 17 ani
Pot sa spun ca cea mai buna miscare facuta de Kit-Kat Chunky sunt reclamele din metrou. Inainte nu le suportam toate chestiile lipite pe metrouri. Reclamele de Kit-Kat mi se par geniale. Te fac sa zambesti un pic.


Branded


Related