Olynth - Emanciparea picaturilor de nasol

Acest spot pentru picaturile de nas Olynth miroase de la o posta a creativitate de dragul creativitatii. Adica un fel de combinatie fatala intre ceva care atrage atentia prin insolit, dar ascunde produsul si mesajul intr-o ceata precum magarul proverbial.
Probabil chiar ca autorii spotului si-au zimbit in sinea lor, crezind ca au facut un spot minim de Cannes. De unde ma uit eu la acest spot, imi pare ca n-au nimerit estimarea.

Un spot fara mecanism
In general spoturile pentru produse medicamentoase sint teribil de plicticoase si includ cu necesitate un demo despre mecanismul de functionare. Cel putin asta se intimpla pina de curind cind au inceput sa se observe zvicniri si tentative de spoturi mai interesante, care sa scoata putin spectatorul din pasivitatea cu care accepta trecerea acelui mesaj printr-o ureche si iesirea lui pe cealalta.
In acest sens, incercarile isi au rolul lor si peste 5 ani cind vom avea constant spoturi interesante si pentru medicamente, promit sa-mi aduc aminte de Olynth, asa cum ne aducem aminte si de alti nefericiti precursori care anuntau culmile ce vor veni.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related