GMP a obtinut, cu 4 campanii finaliste, cel mai mare numar de puncte din Romania la AdPrint 2006

GMP a obtinut cel mai mare punctaj din Romania in cadrul festivalului european de publicitate AdPrint 2006, care a avut loc la Brasov, in perioada 2-5 februarie. Agentia a obtinut 4 nominalizari pentru campaniile Bucovina pentru Bucovina, Categoria "Institutional", Posta Romana - Eminescu, Enescu, Caragiale, Categoria "Financial Services", Grovana, Categoria "Personal Gift" si din nou Posta Romana, Categoria "Best Use of Illustration", comuland un total de 8 puncte.

In festival s-au inscris 112 echipe din 15 tari, iar lucrarile au fost evaluate de un juriu international exigent si experimentat, prezidat de Tony Granger, Chief Creative Officer, Saatchi & Saatchi NY si Erik Vervroegen, Creative Director TBWA Paris.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related