GMP renunta la parteneriatul cu Ashley WorldGroup

"Cele 6 luni de colaborare ne-au aratat ca suntem diferiti"
Agentia GMP a decis sa renunte la parteneriatul cu Ashley WorldGroup, inceput in luna august a anului trecut. Decizia a fost luata in urma mai multor discutii strategice intre managementul celor doua agentii si se bazeaza pe diferentele de viziune dintre echipa din Romania si cea din Grecia.

Pozitia agentiei este exprimata de Felix Tataru, Managing Director GMP astfel:
"Am stat mult pe ganduri inainte sa facem acest pas, dar, asa cum am spus si in momentul afilierii, noi am vazut-o ca pe o logodna. Am vrut sa vedem cum ne intelegem, sa vedem daca impartasim aceleasi valori si daca putem avea o colaborare eficienta. Din pacate, intre GMP si Ashley a existat o incompatibilitate in ceea ce priveste modul de a gandi strategia, creatia si solutiile oferite clientului. Poate fi explicata prin diferentele culturale sau cele care tin de viziunea companiei. Important este ca ele exista si ca nu le putem trece cu vederea".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related