O echipa de creativi romani a castigat pitch-ul Istrabenz deschis prin OpenAd.net

Echipa de creativi romani formata din Tudor si Daria Brandusoiu a castigat pitch-ul deschis de Istrabenz prin OpenAd.net. Este al doilea pitch castigat de cuplul de creativi romani. Castigatorii pitch-ului au fost anuntati la Festivalul Adprint 2006, unde OpenAd.net a sponsorizat seminarul sustinut de Malika Rodrigues, editor la Brand Equity, revista de publicitate si marketing a "The Economic Times" din India.

Ideile castigatoare propuse de Tudor si Daria Brandusoiu sunt: "Explorers of the new century" si "Keep the dreams alive". Creativii romani au castigat si licenta pentru aceste idei, precum si premiul constand in 4.400 USD.
"Ii dorim lui OpenAd viata lunga! Faptul ca am castigat pitch-ul cu ambele idei propuse este, cu siguranta, un impuls sa continuam. Propunerile noastre creative au demonstrat ca publicitatea corporatista dedicata unei companii de investitii, chiar daca suna infricosator, nu trebuie sa fie conventionala si seaca. Oamenii de afaceri sunt la fel ca toti ceilalti oameni si au dreptul sa se bucure de publicitate creativa", au declarat Tudor si Daria.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related