Tariile si aspiratiile consumatorului

Oprimate de o legislatie din ce in ce mai restrictiva in privinta publicitatii, dar si de filtrele etice, bauturile alcoolice isi fac iesirea la rampa prin canale tot mai neconventionale. Mijloacele de reclama intermediare intre produs si consumator au fost eliminate treptat prin reglementarile celor mai multe state, astfel incat consumatorii s-au trezit fata in fata cu spirtoasele, care apar sub forme din ce in ce mai personalizate si mai adaptate aspiratiilor omului modern.
Desi pare paradoxal, se poate spune ca dintre toate produsele destinate consumului, marcile de tarii reusesc cel mai bine sa identifice aspiratiile consumatorului si mai ales sa raspunda acestora in modalitati adaptate fiecaruia. Restrictiile si filtrele de tot felul au stimulat la maximum imaginatia marketerilor, explorand metode ce vizeaza cat se poate de mult subconstientul.
Valorile promovate de marci se intind de la traditie si connaisseurship (in special la whisky sau bourbon), pana la puritate (vodka) si lifestyle (gin, brandy), sau la spiritul pur romanesc cu tenta autoironica (marcile de "tarie" locale).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related