Lumea publicitarilor, judecata cu propriile arme… pe IQads

Iarna anului 2006. BestAds 2005, patimile publicitarilor. BestAds 2005, festivalul online de publicitate are ca scop transferul de putere judecatoreasca publicului consumator sau devorator de reclame. Cu alte cuvinte, juriile festivalurilor de prestigiu "se spala pe maini", asemeni lui Pillat din Pont si spun multimii dornice de "sange" publicitar: "Judecati-i voi!" Si astfel judecator al celor mai bune reclame devine omul obisnuit, acea entitate cuantificata si/sau emotionala despre care toti publicitarii stiu ca exista, dar cei mai multi n-au vazut-o niciodata. Si care om obisnuit poate fi de multe ori mai aspru si mai dur atunci cand trebuie sa "dea nota" unei reclame. Asa s-a ajuns la patimile publicitarilor, la degraba virsare de sange "nevinovatu'" in photo shop si probabil se va ajunge si la invierea Ghost-urilor a treia zi dupa cele scripte.

IQads desfasoara, in perioada ianuarie - februarie, festivalul "BestAds 2005" pentru urmatoarele categorii: clip publicitar, print, spot radio, campanii, coloana sonora pentru clip publicitar. Primul festival de publicitate online din Romania, aflat deja la a doua editie, este realizat in parteneriat cu "Kiss FM", "Sapte Seri", "Oblique TV" si "HotNews.ro". Lowe a creat campania de comunicare a festivalului "Patimile Publicitarilor", formata dintr-un spot radio si o serie de printuri ( mana si Converse ) si bannere internet.

Target-ul campaniei este publicul larg, cu acces la internet. De aici si mesajul campaniei - "Patimile publicitarilor", pentru ca e singurul festival de publicitate in care creatiile publicitarilor sunt judecate de publicul larg, mai precis de catre consumator (cel caruia ii sunt, de fapt, adresate). Mecanismul festivalului a avut intr-o prima faza o sectiune de propuneri, care in urma voturilor publicului direct pe forumul IQads au fost shortlistate.

Echipa Lowe care a creat campania este formata din Mihai Coliban (Creative Director, Art Director), Semida Duriga (Copy), Irina Stanciulescu (Audio Video Production). "Modelele" campaniei print care s-au lasat "torturate" au fost mana lui Mihai Popa (Art) si ghetele Converse ale lui Coliban.

Despre LOWE & PARTNERS
Membra a Interpublic Group of Companies (NYSE: IPG), LOWE & PARTNERS Worldwide este una din cele mai mari retele de publicitate din lume. LOWE & PARTNERS are birouri in peste 90 de tari si peste 9000 de angajati in reprezentantele sale din intreaga lume.
In Romania, Lowe & Partners a fost in permanenta, in cei 13 ani de activitate, in topul primelor 5 agentii de publicitate din tara.
Din portofoliul Lowe & Partners mai fac parte Ursus Breweries, Coca-Cola Romania, Citifinancial, Electrolux, Johnson&Johnson, Motorola, TNT, Adesgo, ButanGas Romania, Unicef, Universitatea Europeana Dragan, Unilever si altii.

Despre IQads
IQads este cel mai mare portal dedicat publicitatii din Romania. Avand o audienta lunara de peste 100 000 de vizitatori, IQads se adreseaza pasionatilor de publicitate, atat profesionisti ai industriei de advertising, marketing sau media, cat si simpli consumatori de publicitate, iubitori ai reclamelor inteligente. Datorita continutului bogat in informatie si actualizarilor permanente, IQads reprezinta pentru oricare dintre acestia "cea mai lunga pauza publicitara".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related