Revista Time Out se lanseaza si in Bucuresti

Binecunoscuta in orice capitala a lumii care se respecta, Time Out este revista care ofera informatie relevanta despre viata culturala a orasului. Bucurestiul este al 14-lea oras in care apare Time Out, dupa Londra, New York, Sankt Petersburg, Istanbul, Chicago, TelAviv, Mumbai, Cape Town, Mexic, Shanghai, Moscova, Beijing, Dubai. Cea de-a 15-a licenta este detinuta de Time Out Cipru, unde revista acopera intreaga tara.

Publisher-ul revistei, Anca Ionita, cu o experienta de peste 10 ani in presa scrisa, acumulata ca redactor sef al saptamanalului de limba engleza "Business Review", spune ca si-a dorit aceasta licenta de ani de zile: "De cand am vazut prima oara revista Time Out la Londra mi-am dat seama ca este exact ceea ce Bucurestiul are nevoie. O revista despre viata culturala a orasului, care in fapt este mult mai bogata decat pare la prima vedere si care sa ofere, pe langa informatia bruta, articole si recomandari despre filme, concerte, spectacole de teatru, restaurante, cluburi, evenimente. Oamenii incep sa puna pret din ce in ce mai mult pe timpul lor liber si vor sa afle cat mai multe detalii, in asa fel incat sa faca o alegere in buna cunostinta de cauza. Iar noi exact asta facem: recomandam cele mai bune locuri in care poti sa-ti petreci timpul liber in Bucuresti. Time Out are standarde foarte inalte de calitate editoriala."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related