O Crestere de 25% a cifrei de afaceri a companiei Nestle Romania

Cifra de afaceri a companiei Nestlé Romania a inregistrat in anul 2005 o crestere de 25% fata de anul precedent, depasind astfel 80 milioane de Euro (incluzand segmentul de hrana pentru animale). Aceste performante financiare au fost obtinute datorita eforturilor sustinute ale celor peste 600 de angajati, care au contribuit la consolidarea pozitiei pe piata a tuturor produselor companiei.

An de investitii in extinderea brandului JOE si a batoanelor de ciocolata
Anul 2005 a fost un an plin pentru JOE, cu multe evenimente si lansari reusite. In luna februarie s-a lansat un nou produs din gama Crunch - JOE Crunch Choco Chips, batonitana cu invelis crocant si bucatele de ciocolata fina. La inceputul verii, a fost lansata gama JOE Yoghurt Delight. "Consumatorii sunt tot mai interesati de produse cat mai sanatoase si cu un continut redus de calorii. JOE Yoghurt Delight este combinatia delicioasa de napolitana crocanta si crema fina de iaurt adevarat si fructe savuroase pe care am oferit-o tinerilor nostri consumatori", a declarat Simona Straut - Brand Manager JOE.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related