Cele 201 lucrari finaliste din competitia PUMA T7 The Creative Factory asteapta votul publicului

Cele 201 lucrari finaliste din competitia PUMA T7 The Creative Factory asteapta votul publicului

Competitia de design de jachete PUMA T7 si-a ales finalistele. Dupa o perioada de inscrieri de peste o luna, au fost primite in concurs 338 de lucrari, dintre care cele mai bune 201 au fost selectionate in finala si pot fi vazute si votate online pana pe 18 decembrie, ora 23:59, pe pagina www.TheCreator.ro/PUMAT7.

Cele mai interesante lucrari inscrise in competitie abordeaza atat teme de responsabilitate sociala, cat si teme abstracte. Unele modele pentru jacheta PUMA T7 sustin cauze nobile precum incetarea discriminarii, altele promoveaza un stil de viata mai sanatos si mai putin risipitor din punct de vedere al energiei, iar unele lucrari mai optimiste ilustreaza orase, ADN-ul insusi al brandului PUMA sau pur si simplu desene abstracte.

La finalul competitiei, pe 20 decembrie, vor fi acordate 4 premii, in valoare totala de 4.000 de euro. Castigatorul premiului I va fi recompensat cu 1.500 de euro, cel de pe locul II va primi 1.000 de euro si cel de pe locul III – 500 de euro. Va mai fi acordat un premiu special de 1.000 de euro si pentru cea mai buna lucrare avand ca tema responsabilitatea sociala. Fiecare dintre castigatori va primi si jacheta PUMA T7 personalizata cu designul sau.

Jurizarea se face astfel: in perioada 27 noiembrie – 18 decembrie, lucrarile vor fi evaluate de catre un juriu de profesionisti si de catre publicul larg, prin intermediul paginii www.TheCreator.ro/PUMAT7. Juriul profesionistilor este format din Mara Coman (Redactor-Sef, Marie Claire), Andrei Tripsa (Managing Partner si Creative Director, Three), Adina Militaru (Marketing Director, PUMA Romania&Bulgaria) si Monica Dudau (Project Manager, IQads).

Nota finala va fi stabilita prin media ponderata intre notele acordate de catre juriul de profesionisti (60% din nota finala) si media acordata lucrarii de catre publicul larg, prin vot online (40% din nota finala).

Despre PUMA T7

PUMA T7 este o jacheta creata in 1969, re-editata in fiecare an in culori diferite, dar pastrand per total aspectul retro. Ea face parte din colectia PUMA Archive si e realizata 100% din poliester reciclat. Numele de T7 vine de  la unul din elementele distinctive, banda de pe maneca, ce masoara 7 cm in partea superioara, de langa guler.

Despre PUMA The Creative Factory

PUMA The Creative Factory este o initiativa ce se adreseaza oamenilor ce vor sa se implice in designul produselor pe care le poarta. In 2010, fabrica de creatie si-a deschis portile prin aducerea in Romania a "unui mini-laborator de creatie" de pantofi, prezent acum in magazinul PUMA din Mall AFi Cotroceni. Intreaga "opera" se pre-vizualizeaza printr-o aplicatie de iPad prin care poti da share designului tau pe conturile de socializare, ca sa admire si altii maiestria cu care ai imbinat culorile si texturile tenisilor.

In 2011, initiativa se extinde si asupra articolelor de imbracaminte, astfel incat prima care intra in procesul de creatie este jacheta simbol a brandului PUMA, jacheta T7.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related