Leo Burnett. Advertising prin personaje.

Leo Burnett. Advertising prin personaje.

Scoala de advertising din Chicago a influentat un curent publicitar fundamentat pe simplitate si claritate in care produsele sunt promovate cu ajutorul mascotelor. Brandurile capata astfel atribute umane. Leo Burnett a conceput personajele Uncle Ben, Cowboy-ul Marlboro, Pillsbury Doughboy si Tony the Tiger plecand de la aceasta personalitate inerenta brandurilor.

Leo Burnett s-a nascut pe 21 octombrie 1891, in St. Johns, Michigan. Parintii lui au fost Noble si Rose Clark Burnett. Alegerea profesiei a fost inspirata de tatal sau care in copilaria lui Burnett obisnuia sa creeze reclame pentru propriile produse. Atunci a descoperit creioanele Alpha 245 pe care le-a folosit pe parcursul intregii sale cariere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Branded


Related