23 Communication Ideas a realizat creatia pentru campania Ciuc Premium "Doar gustul conteaza"

Agentia 23 Communication Ideas a realizat creatia campaniei "Doar gustul conteaza" pentru promovarea Ciuc Premium, potrivit unei informari din partea Heineken. Campania a fost lansata pe 18 octombrie si va dura pana la finalul anului.

Comunicarea este realizata prin intermediul clipului online "Introducerea", a spoturilor TV "Promotie" si "Fotbalul", a print-urilor "Ceilalti 2 au trecut la gimnastica" si "Unul mai are brelocul" si a executiei OOH "Brelocuri". Componenta online a campaniei este administrata de Webtailors si McCann Erickson gestioneaza componenta media.

Conceptul campaniei este evidentierea singurului motiv pentru care ar trebui bauta o bere – gustul, spre deosebire de alte motive cum ar fi meciurile de fotbal sau promotiile. Astfel, a fost creat "Institutul de bere" care studiaza ce anume motiveaza publicul sa consume aceasta bautura. Acesta este cel de-al doilea an in care Ciuc comunica mesajul "Berea se bea doar pentru gust”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related