Studiu GfK Romania: shopping-ul online, practicat de 28% dintre internauti

Potrivit unui studiu desfasurat de GfK Romania, 28% dintre utilizatorii de internet din mediul urban au facut cumparaturi online in ultimul an, aproape un sfert dintre acestia cu o frecventa lunara, informeaza un comunicat emis de GfK. Studiul arata o crestere a numarului de tranzactii, vizibila mai ales in randul persoanelor cu studii superioare, rezidente in Bucuresti, dar o scadere a valorii medii tranzactionate in comparatie cu perioada de acum 3-4 ani. Rezultatele indica o preferinta pentru plata in ramburs si o crestere de 14% a celor ce aleg plata online prin card bancar.

37% din achizitiile online sunt realizate de utilizatori cu varste cuprinse intre 18-24 ani, adoptarea comportamentului de cumparare scazand pe masura ce varsta creste. Astfel, 31% dintre cumparatori au varste cuprinse intre 25-34 ani, iar 26% se regasesc in intervalul 34-44 ani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related