Alianta Europeana de Advertising Digital (EDAA) va oferi control si transparenta asupra publicitatii targetate comportamental online

Organizatiile din industria publicitatii si organismele de auto-reglementare au lansat Alianta Europeana de Advertising Digital (EDAA – European Digital Advertising Alliance) care va administra un sistem de auto-reglementare pentru publicitatea targetata comportamental (OBA), informeaza un comunicat emis de IAB Romania. Sistemul are scopul de a furniza utilizatorilor de internet transparenta si control asupra publicitatii.

Pictograma "Optiuni” ("AdChoices") va avea rolul de a asigura transparenta anuntand utilizatorul de internet momentul in care sunt colectate date in scop de livrare a publicitatii targetate comportamental de catre terti. Odata accesata, pictograma va prezenta informatii clare despre publicitatea targetata comportamental.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related