Sistemul de preparare a cafelei Tassimo a fost lansat pe piata romaneasca printr-o campanie semnata de CohnandJansen JWT

CohnandJansen JWT a realizat campania de lansare pe piata din Romania a sistemului de prepare a cafelei Tassimo, informeaza un comunicat emis de MakeSense PR. Campania de promovare a produsului exploateaza tehnologia Bosch, calitatea cafelei Jacobs Kronung si gustul ciocolatei Milka.

Campania de comunicare a produsului pe piata romaneasca a fost s-a desfasurat in doua etape. In prima faza, CohnandJansen a construit imaginea produsului axandu-se pe simplitatea sistemului si diversitatea bauturilor care pot fi preparate. Cea de-a doua etapa a campaniei a constat in comunicarea pozitiei produsului pe piata: primul si singurul aparat de cafea care stie sa citeasca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related