Cei doi Saatchi care au cucerit advertising-ul

Cei doi Saatchi care au cucerit advertising-ul

Povestea fratilor Saatchi este, daca nu plina de invataminte, cel putin spectaculoasa. Cum e sa creezi un imperiu care controleaza 5% din intreaga lume a advertisingului? Cum ar fi sa il pierzi pentru ca a devenit prea mare? Cum e sa fii dat afara de la firma pe care ai infiintat-o si apoi sa o iei de la capat, dar de data aceasta dezvoltand si alte cariere in paralel? In randurile ce urmeaza veti citi povestea celor doi frati cu personalitati diferite, dar complementare: pragmaticul Maurice si creativul introvertit, Charles.

Charles si Maurice Saatchi au fost doi dintre cei patru fii ai unei bogate familii de evrei irakieni; o familie formata din parintii Nathan Saatchi si Daisy Eszer, alaturi de ceilalti doi frati, David si Philip. Charles si Maurice s-au nascut in Baghdad, primul pe 9 iunie 1943 si cel de-al doilea, trei ani mai tarziu, pe 21 iunie 1946. Tatal lor, Nathan, era un negustor prosper de textile care, pentru a scapa de opresiune, in 1947, a plecat impreuna cu familia sa la Londra. Odata ajuns in Anglia, Nathan a cumparat doua fabrici de textile pe care le-a reabilitat, iar dupa cativa ani le-a transformat intr-o afacere profitabila.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related