Primele inscrieri in competitia de scurtmetraj Done in 60 Seconds

Primele inscrieri in competitia de scurtmetraj Done in 60 Seconds

Cu toate ca mai sunt 2 saptamani pana la incheierea etapei de inscrieri, avem deja primii 6 finalisti ai etapei locale. Autorii si-au vazut lucrarile publicate pe canalul de YouTube al competitiei, acestea putand fi votate prin like pana pe 10 februarie, la ora 23:59.

Cineastii romani, amatori sau profesionisti, mai pot participa in concurs realizand un remake de maxim 60 de secunde al unui film celebru si inscriindu-l pe www.jamesonempirediss.com pana pe 20 ianuarie.

Cei 6 finalisti la nivel local au realizat scurtmetraje cu totul diferite. Unele dintre ele respecta foarte fidel linia povestii din filmul original, cum ar fi Pursuit of Happiness, inscrisa de Vlad Dumitrescu. Scurtmetrajul ne prezinta actiunea din film cu alti actori si intr-un timp mult mai scurt – doar 60 de secunde.

La polul opus sta lucrarea lui Catalin Ghinescu – 2012. Autorul si-a imaginat cum ar fi sfarsitul lumii moderne – pierderea tuturor prietenilor de pe Facebook. Si apoi, bineinteles, ecran albastru. Acesta a luat ideea principala a filmulului – apocalipsa – si a creat o alta poveste pe aceasta tema..

O alta lucrare care iese in evidenta este remake-ul filmului Goodfellas. Daniel Serbanica, regizorul filmului, a ales sa prezinte o singura scena reprezentativa pentru filmul cu gangsteri.

Castigatorii etapei din Romania vor fi desemnati de un juriu local (format din Mihai Chirilov – directorul artistic al Festivalului International de Film Transilvania, Serban Alexandrescu – Fondator si Asociat Headvertising, Liviu Turcanu – Creative Director  Mercury 360, Liviu David – Creative Director Next Advertising, Dumitru Titica – reprezentant al Jameson Romania si Narcisa Nicoara – project manager IQads) , dar si de votul publicului larg, exprimat prin Like-uri la filmele de pe canalul oficial de pe YouTube (calificativele conteaza fiecare in proportie de 50% la nota finala).

Cele mai bune 3 lucrari din Romania vor aduce autorilor lor premii in valoare totala de 4.500 de euro. Castigatorul premiului I va primi 2.000 de euro si o excursie in Londra, la Finala Globala Jameson Empire Done in 60 Seconds de pe 23 martie, castigatorul premiului II – 1.500 de euro, iar castigatorul premiului III – 1.000 de euro.

La Finala Globala a competitiei, inscrierile din Romania vor concura cu filme provenite din alte 18 tari. Un juriu international format din vedete ale filmului va alege apoi cele mai bune 5 lucrari inscrise in competitie.

Cei 5 finalisti la nivel global vor participa la festivalul de film Jameson Empire Awards din Londra, unde vor fi inconjurati de staruri din domeniul cinematografiei. Aici va fi desemnat si marele castigator al competitiei. Premiul ii va fi inmanat pe scena festivalului, asemenea tuturor celorlalte vedete castigatoare ale unui premiu Jameson Empire. Pe langa premiu, el va avea sansa sa se intalneasca si cu un cineast celebru si sa-l intrebe tot ce vrea sa afle despre industria filmului.

Mai multe informatii despre competitia de film Jameson Empire Done in 60 Seconds sunt disponibile pe www.jamesonempirediss.com si pe pagina de Facebook Jameson Romania (www.facebook.com/Jameson.Romania), unde se gaseste un tab dedicat noutatilor despre competitie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related