Serie de benzi desenate create prin crowdsourcing pentru lansarea primului deodorant Axe destinat femeilor

Prima serie de benzi desenate atribuite unui brand va fi creata de utilizatorii Facebook, YouTube si Twitter intr-un proiect initiat de Unilever pentru promovarea noii game Axe Anarchy, din care face parte si primul spray de corp ce se va adresa si femeilor, potrivit unui comunicat emis de Unilever USA. Fanii vor putea deveni protagonistii benzilor desenate si pot propune idei pentru a duce povestea mai departe. Proiectul este realizat in colaborare cu Aspen Comics si va consta intr-un mix de actiune, aventura si evenimente reale ce reflecta pasiunile si stilul de viata ale fanilor Axe.

Pana acum, comunicarea Axe s-a concentrat pe comunicarea beneficiilor de imagine pe care le primeau barbatii care il foloseau. In spoturile TV, barbatii se transformau in trofee pe care femeile le ravneau. Aceasta directie de comunicare se va pastra si pentru gama de produse adresate femeilor. Campania semnata de Bartle Bogle Hegarty Londra va demara astazi pe pagina de Facebook Axe, dar teaser-ul a fost deja lansat online incepand cu 1 Ianuarie. Clipul infatiseaza un barbat ce tocmai a jefuit un magazin de bijuterii si o femeie politist care alearga unul spre celalalt. Copy-ul final este "Nothing will ever be the same again."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related