Alege cel mai bun remake al unui film Done in 60 Seconds

Alege cel mai bun remake al unui film Done in 60 Seconds

Vineri, 20 ianuarie, s-au incheiat inscrierile la etapa locala Done in 60 seconds – competitia de scurt-metraj parte a festivalului britanic Jameson Empire Awards. Cele 51 de lucrari finaliste pot fi vazute si votate online prin like pe canalul de YouTube al competitiei pana pe 10 februarie, la ora 23:59.

Cei 51 de participanti au ales fie sa faca un simplu remake al filmelor, fie sa le parodieze. Printre filmele alese de ei se numara lungmetraje clasice ca The Birds sau The Godfather si filme mai recente ca The Hangover si Drive. Lucrarile inscrise in concurs insumeaza peste 50 de minute de film create special pentru competitie.

Castigatorii etapei locale vor fi desemnati pe data de 15 februarie de catre juriul profesionistilor (format din Mihai Chirilov – directorul artistic al Festivalului International de Film Transilvania, Serban Alexandrescu – Fondator si Asociat Headvertising, Liviu Turcanu – Creative Director  Mercury 360, Liviu David – Creative Director Next Advertising, Dumitru Titica – Brand Manager Jameson Romania si Narcisa Nicoara – project manager IQads) si de catre juriul publicului larg, care va vota prin Like pe canalul de YouTube. Calificativele conteaza fiecare in proportie de 50% la nota finala.

Cele mai bune 3 lucrari din Romania vor aduce autorilor lor premii in valoare totala de peste 4.500 de euro oferite de Jameson Romania. Castigatorul premiului I va primi 2.000 de euro si o excursie in Londra, la Finala Globala Jameson Empire Done in 60 Seconds de pe 23 martie, castigatorul premiului II – 1.500 de euro, iar castigatorul premiului III – 1.000 de euro.

Filmele romanesti concureaza la nivel international cu filme provenite din alte 18 tari. Un juriu international format din vedete ale filmului va alege cele mai bune 5 lucrari inscrise in competitie.

Cei 5 finalisti la nivel global vor participa la festivalul de film Jameson Empire din Londra de pe 25 martie. Aici va fi desemnat si marele castigator al competitiei. Premiul ii va fi inmanat pe scena festivalului, asemenea tuturor celorlalte vedete castigatoare ale unui premiu Jameson Empire. Pe langa trofeu, el va avea ocazia sa se intalneasca cu un cineast celebru si sa-l intrebe tot ce vrea sa afle despre industria filmului.

Mai multe informatii gasiti pe www.jamesonempirediss.com si pe pagina de Facebook Jameson Romania (www.facebook.com/Jameson.Romania), unde se gaseste un tab dedicat noutatilor despre competitie.

"Done in 60 Seconds" este o competitie globala de film scurt, parte a festivalului de film Jameson Empire Awards. Competitia este organizata la nivel international de Bauer Media, iar etapa din Romania este implementata cu sprijinul IQads.

Despre Empire Awards

Empire Awards este festivalul de film organizat de revista britanica Empire. Festivalul, aflat la a saptesprezecea editie, premiaza cele mai bune filme si cei mai buni realizatori de film din intreaga lume, in functie de voturile cititorilor revistei. Cea de-a optsprezecea editie a festivalului va avea loc pe 25 martie 2012 in Londra.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related