BAZARUL EROTIC - partea II

Conexiunea sexuala intre produs si cumparator este mai usor de stabilit si functioneaza mai lesne in cazul barbatilor, pentru ca ei au criterii minime in declansarea dorintei carnale. Interesul lor imediat se indreapta catre anatomia feminina si atita timp cit EA este tinara, receptiva si sanatoasa, va stirni interesul sexual.

Advertisingul isi joaca atuul mizind pe instinct mai degraba decit pe latura intelectuala : femeile prezente in universul publicitar masculin poarta pecetea frumusetii si nimic altceva - ele nu vorbesc, nu sint purtatoare semantice de succes social, intelectual sau financiar. Ochiul barbatului fuge spre fata si curbele anatomice, nu spre Republica lui Platon pe care ea o tine sub brat, nici spre cutia cu fonduri pentru Armata Salvarii in care mina ei depune bani. Pentru EL, excitarea e importanta, pentru EA - atractia. Aici este diferenta! Barbatul trebuie sa fie excitat pentru a-si indeplini functia biologica; daca da gres, esueaza lamentabil in indeplinirea sarcinii. In cazul femeii, excitabilitatea nu este la fel de importanta ca receptivitatea. Ea isi indeplineste rolul sexual daca poate trezi si mentine dorinta masculina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related