Media pentru expatii din Romania intra in Europa

Apropierea aderarii la Uniunea Europeana si oportunitatile de afaceri au dus, in ultimii ani, la cresterea rapida a numarului de expati in Romania. In mod firesc, s-a dezvoltat si piata presei dedicate strainilor stabiliti la noi - un segment media aproape invizibil pe tarabe, dar extrem de activ si care incepe deja sa afle ce merge si ce nu merge in relatia cu un public mult mai pretentios decat romanii.
La inceputul anilor '90, putinii straini care se asezau, cu treaba sau din alte motive, in Romania se puteau informa doar din fluxurile agentiei nationale de stiri, din buletinele unor institutii ale statului si dintr-un singur ziar de limba engleza, "Nine O'Clock". Dupa un deceniu si jumatate, publicatiile romanesti in engleza, franceza, germana sau in alte limbi ar putea umple singure cateva tarabe, iar numarul lor este dublat de media alternativa, precum cea online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related