Rosia Montana, fata in fata cu publicitatea

14 organizatii de mediu cer Consiliului National al Audiovizualului sa interzica spoturile cu Rosia Montana.

"Gabriel se gindeste la tine" este titlul campaniei publicitare pentru care Gabriel Resources, care detine 80% din S.C. Rosia Montana Gold Corporation S.A., a investit 500.000 de euro. Cele 14 ONG-uri cer CNA-ului sa interzica spoturile publicitare si sa sanctioneze posturile care le difuzeaza. "Rosia Montana are nevoie de o dezbatere publica intr-adevar, dar nu vad pe ce baza legala ar putea interveni CNA-ul", a declarat Attila Gasparik, vicepresedintele Consiliului, adaugind ca problema se va discuta in cadrul unei intilniri cu reprezentantii organizatiilor de mediu si cu cei ai companiei Gabriel, pe 14 martie. Organizatiile de mediu acuza campania pentru faptul ca este "falsa, imorala, discriminatorie si incurajeaza indirect prejudicierea mediului inconjurator". "Compania miniera titulara a proiectului propus la Rosia Montana se numeste S.C. Rosia Montana Gold Corporation S.A. Prin sloganul «Gabriel are solutia», publicul este asadar indus in eroare", mai arata comunicatul ONG-urilor. "Rosia Montana inseamna nu doar peisaje foarte frumoase, ci si un mediu afectat de o rata a somajului care va ajunge anul acesta la 90%", a explicat John Aston, Vice-president Responsible Development, Gabriel Resources, ratiunea campaniei publicitare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related