BrandTailors e nominalizata la Transform Awards cu proiectele pentru Tiriac Holdings si Larix

[UPDATE] BrandTailors are 2 3 nominalizari in cadrul Transform Awards, competitia europeana dedicata rebrandingului, repozitionarii si tranformarii de brand, pentru proiectele dezvoltate pentru clientii Tiriac Holdings si Larix, potrivit listei castigatorilor, publicata de Communicate (http://bit.ly/An3N1f). Castigatorii vor fi anuntati pe 21 martie.

Proiectul pentru Tiriac Holdings este nominalizat la categoria Best Brand Consolidation, alaturi de proiectul pentru Greene King, creat de Brand Matters/Handsome Brands, si la Best rebrand by region: Eastern Europe, unde nu mai sunt alte proiecte shortlistate.

[UPDATE] "Pentru faptul ca simbolul acestui brand este un blazon ce sintetizeaza valorile care stau la baza unui persona brand, proiectul de rebranding Tiriac Holdings este unul fara precedent atat pe piata romaneasca, cat si pe cea est-europeana. Nominalizarea acestui proiect in cadrul unui festival international a venit firesc; dupa mai bine de doi ani in care echipa condusa de Valentin Safta (Marketing Director, Tiriac Holdings) si echipa BrandTailors s-au ambitionat sa creeze si sa implementeze o solutie atat de controversata, iata ca un juriu format din adevarati specialisti in aceasta disciplina recunoaste valoarea acestui proiect. Sunt mandra de intreaga echipa pe care am condus-o si multumesc atat celor care cred si practica, in fiecare zi la BrandTailors, abordarea strategica drept fundament al branding-ului, cat si celor care au ales altceva!", a declarat Beatrice Danis (Managing Partner, BrandTailors) pentru IQads.

Larix este nominalizat la categoria Best creative strategy alaturi de proiecte pentru Asics, Little Chef si Global Blue.

[UPDATE] Despre acest proiect, Beatrice Danis spune ca "Transformarea brand-ului de retail din portofoliul companiei Larix in ceea ce astazi se numeste Naturlich a fost un proiect de mare importanta pentru increderea in sine a fiecarui membru din echipa BrandTailors. Odata cu crearea brand-ului Naturlich, am demonstrat definitiv ca stim sa lucram brand-uri de retail la fel de profesionist ca brand-urile de produs pe care le-am dezvoltat in ultimii 8 ani. Proiectul Naturlich este unic prin faptul ca, pentru prima data, unei companii de consultanta de brand din Romania ii este incredintata transformarea totala a unui brand de retail, inclusiv schimbarea numelui acestuia".

Referitor la tendintele in branding observate in cadrul proiectelor inscrise anul acesta, Stefan Liute (Co-Founder si Strategy Director Grapefruit), aflat in juriul Transform Awards de anul acesta, a spus ca "Brandurile moderne sunt tot mai participative (la ele contribuie tot mai multe tipuri de publicuri-tinta, dincolo de proprietarii/managerii lor) si depasesc incet sfera comunicarii verbale si vizuale, concentrandu-se tot mai mult pe interactiune (digitala, dar nu numai) si experienta de utilizare. De asemenea, brandurile puternice, care genereaza atasament si inspira oamenii, sunt cele care au o poveste captivanta de spus si o spun cu o voce distincta si cu multa siguranta de sine. In fine,reprezentarea vizuala graitoare a unor cantitati mari de informatii sau a unor notiuni complexe (infografia) devine tot mai vizibila si in comunicarea de brand".

In ce priveste diferentele dintre proiectele de anul acesta si cele de anul trecut, Stefan Liute a comentat ca "Neschimbata fata de anul trecut este diversitatea participantilor si a nominalizarilor. Creativitatea si viziunea pot veni din organizatii mici sau mari, locale sau multinationale, comerciale sau non-profit. Nominalizarile si premiile nu sunt apanajul unei elite percepute ca atare, ci al unei elite profesionale, autentice. Asta ar trebui sa inspire tot mai multa lume sa participe la astfel de competitii. In ceea ce priveste noutatile, s-ar putea sa fiu subiectiv, pentru ca lucrurile se vad altfel ca membru al juriului. Cred ca anul acesta unele dintre problemele de business abordate prin branding au fost mai serioase, de importanta mai mare pentru respectivii proprietari de brand, care au facut fata cu succes schimbarilor de mediu economic si prin astfel de proiecte de 'transformare'".

Daca agentia Grapefruit ar fi participat in competitie, in cazul in care Stefan Liute nu ar fi facut parte din juriu, ar fi inscris proiectele Zipper si Ideo, proiecte pe care le vor inscrie in diverse competitii, poate chiar si in editia viitoare a Transform Awards, a adaugat Stefan.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related