Adrian Botan, membru in juriul The Cup: "Campaniile care au reusit sa isi implice publicul in povestea brandului au castigat"

Buzz cu Adrian Botan (Regional Creative Officer, CEE McCann Erickson, Partner & Executive Creative Director, McCann Erickson, Romania) despre participarea in juriul festivalului international Intercontinental Advertising CUP 2011.

IQads: Care au fost criteriile de jurizare in cadrul competitiei Intercontinental Advertising CUP 2011?

Adrian Botan: The Cup este singura competitie in care se bat campanii deja premiate in cele mai reputate festivaluri regionale din lume. Este, daca vreti, un festival al festivalurilor. Vorbim de ADFEST pentru Asia si Australia, ADCE si Golden DRUM pentru Europa si FIAP pentru America Latina. Asta e diferit fata de alte competitii si e reconfortant sa jurizezi numai lucrari bune si foarte bune. 
A doua diferenta si cea mai importanta este misiunea The Cup de a celebra cultura locala, "genius loci", si de aceea majoritatea campaniilor erau pornite dintr-un insight local, dar au generat idei competitive la nivel global. Am vazut acolo lucrari din Japonia, Argentina, Germania sau Romania concurand umar la umar.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related