Colectia de primavara - vara 2006 River Woods, semnata de Graffiti BBDO

Graffiti BBDO si River Woods au lansat o noua colectie de printuri pentru sezonul primavara - vara 2006, ale carei piese de rezistenta sunt executiile Mother, Young Man si Prince Albert.

Conceptul creativ al campaniei a pornit de la caracteristicile vestimentatiei River Woods: rezistenta si comoda. Dezvoltarea acestui insight s-a facut pe o directie ce permitea executii inedite: atat de rezistente si de comode incat nu vei mai dori sa le dezbraci niciodata.
Cele trei printuri ilustreaza ideea de durata, de trecere a timpului in conditiile in care hainele raman aceleasi. Este vorba despre o mama care alapteaza fara a renunta la bluza pe care o poarta, despre un tanar care se uita in oglinda, imbracat fiind in haine pe care in mod clar le poarta de ani intregi si i-au ramas mici sau despre un altul care si-a facut piercing cu hainele pe el.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related