O serenada online, fara flori, pe ritmuri bollywoodiene

O serenada online, fara flori, pe ritmuri bollywoodiene

"E iarasi perioada aia din an cand trebuie s-o impresionez cu ceva romantic, dar nu siropos, obisnuit, dar nu banal, simplu, dar destept. Ce ma fac?", gandeste barbatul de pretutindeni atunci cand "pericolul" Zilei Indragostitilor este iminent. Dupa ce-si face o lista mentala cu toate dulcegariile pe care sa le bifeze anul asta, comanda trandafirii, face exercitii de caligrafie ca sa-i iasa perfect mesajul din felicitare (niciodata gata facuta, intotdeauna personalizata), tot ce mai ramane este sa stabileasca intalnirea. O provocare crunta pentru cei care se pregatesc sa o invite pe Ea in oras pentru prima data si la fel de crunta pentru cei care o invita pe Ea si trebuie sa pregateasca ceva si mai tare decat anul trecut. Si daca s-ar inventa un shortcut pentru tot procesul? Spre exemplu aplicatia "Serenade" lansata pe pagina de Facebook Heineken.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related