Parteneriat Capital si THE ECONOMIST in print si online

Publicatia Capital se asociaza brandului THE ECONOMIST prin preluarea in exclusivitate pentru Romania a continutului atat in print, cat si in online, informeaza un comunicat emis de editura Evenimentul si Capital. Preluarea, care va avea loc la jumatatea lunii februarie, consolideaza legatura dintre Capital si THE ECONOMIST, stabilita in urma cu sase ani prin intermediul publicarii cu drepturi exclusive de catre Capital a suplimentului THE Economist, The World in.

"Parteneriatul cu THE ECONOMIST presupune o investitie considerabila, cel putin pentru presa romaneasca, insa este o investitie perfect justificata pentru Capital. Prin acest parteneriat exclusiv, dorim sa marcam debutul celei de-a doua faze a strategiei pe care o avem pentru Capital. Dupa un an in care am restructurat businessul, am regandit structura redactionala si ne-am consolidat brandul, atat in print, cat si in online, urmeaza dezvoltarea, proces din care fac parte si parteneriatele internationale importante, asa cum este cel cu THE ECONOMIST. Este, daca vreti, si o formula inedita de a rasplati increderea cititorilor, nu putini, care ne sunt alaturi. De asemenea, semnarea parteneriatului cu THE ECONOMIST vine ca o confirmare a calitatii continutului editorial al Capital", a declarat Claudiu Șerban (General Manager, Editura Evenimentul si Capital si redactor-sef Capital).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related