[UPDATE] Ogilvy semneaza campania COSMOTE "Joci Si Pierzi Ca Sa Ai Noroc in Dragoste"

Ogilvy a realizat campania "Joci Si Pierzi Ca Sa Ai Noroc in Dragoste" care promoveaza extraoptiunea pentru cartela COSMOTE cu 120 MB trafic pe mobil, 120 de minute nationale, 3600 minute sau SMS-uri in retea si 3600 minute in Romtelecom, informeaza un comunicat emis de companie. Campania cuprinde o componenta ATL (Runda 1, Runda 2, Runda 3) si o componenta online: jocisipierzi.ro.

[UPDATE] "Ghinionist in dragoste? Nu-ti mai raspunde la telefon? Sau ai gasit dragostea dar nu e impartasita? Tot ceea ce trebuie sa faci este sa continui sa pierzi, indiferent ce joc ai juca. Astfel ca uitandu-te la spoturile campaniei ai 100% sanse sa iti creasca nivelul de iubire.(...) Iar daca vrei dragoste la infinit, intra pe www.jocisipierzi.ro. Ai sa fii 100% pierzator, indiferent de proba, indiferent de categorie: jocuri logice, jocuri lipsite de logica si jocuri de societate. Rezultatele sunt garantate si se bazeaza pe infailibilul rationament conform caruia daca nu ai noroc la jocuri, o sa ai noroc in dragoste", se explica in comunicat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related