Corina Bompa (Ogilvy) despre cum arata un brainstorming productiv

Cum arata un brainstorming productiv? Corina Bompa (Senior Copywriter, Ogilvy) vorbeste despre cum arata un brainstorming la ea in agentie, care au fost cele mai productive si neproductive sesiuni de brainstorming la care a participat, folosirea tehnologiei in timpul brainstormingului, surse de inspiratie si idei de imbunatatire a sesiunilor de brainstorming.

Programarea brainstormingului in agentie

De obicei intre alte doua brainstorminguri. Lucrurile sunt gandite la fiecare nivel si se completeaza reciproc. Important e sa nu sari peste etape. Si sa gandesti si intre etape.

Acomodarea cu subiectul inainte de brainstorming

Depinde. In general te documentezi mai intai. Aduni impresii. Apoi intri in brainstorming si discuti. Tai si aduni. Te intrebi, cauti, te uiti in jur. Te uiti pe fereastra. Asculti pe culoar. Curiosity is the key.

Lucrul de unul singur vs. lucrul in echipa

Sa brainstormezi de unul singur e ca si cum ti-ai da singur un date. Vrei – nu vrei, vei fi tentat sa tragi concluzii pripite.

Spatiile in care se desfasoara brainstormingul 

Locurile sunt cele clasice. Salile de brainstorming, orice loc din gradina si terasele din jur. Merge si pe balcon, la fumoar, in bucatarie sau in biroul vreunui coleg plecat in meeting. In functie de cheful fiecaruia. The mood is everything.  

Cel mai eficient vs. cel mai neproductiv brainstorming la care am participat

Eficient e cand ai o idee si vrei mai mult. Neproductiv – cand ai o idee si nu vrei mai mult.

Relatia dintre brainstorming si tehnologie

Tehnologia te ajuta sa te documentezi si sa verifici. E necesara, dar e la indemana oricui. Daca vrei idei neasteptate, ai nevoie de surse mai putin asteptate.

Perioada zilei cand flow-ul creativ este mai bun

Probabil exista, dar nu cred ca isi permite cineva sa se rezume la ea. E vorba de un job, nu de un hobby.

Idei de imbunatatire a sesiunilor de brainstorming 

Iata o tema de brainstorming. Pentru cine crede in retete. Eu nu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related