Dieta mediteraneana surprinsa de Saatchi & Saatchi intr-un nou spot TV

Saatchi & Saatchi si Bunge Romania au lansat pe piata romaneasca, in ritm de Tarantela, un produs unic - Floriol Mediteran. Noul ulei de masa Floriol Mediteran imbina armonios beneficiile uleiului de floarea soarelui cu cele ale uleiului de masline. Spotul TV creat de agentia Saatchi & Saatchi pentru noul Floriol Mediteran te tenteaza sa inveti sa gatesti savuros, sanatos si inspirat de ritmurile napoletane. Pentru ca italienii sunt renumiti pentru gustul inconfundabil al mancarurilor lor traditionale si pentru pofta de viata care ii face sa traiasca din plin fiecare clipa.

Mihaela Radulescu, cunoscuta pentru modul de viata echilibrat pe care il sustine, a ales sa foloseasca Floriol Mediteran, tocmai pentru a nu pierde nimic din savoarea mancarurilor in bucatariei italiene de care s-a indragostit si pentru a incuraja adoptarea unui stil de viata sanatos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related