Planner-ii fac ad-urile sa functioneze

Interviu cu Richard Huntington, United London (HHCL/Red Cell)
Deja am inceput sa facem un obicei in a face interviuri cu oameni care fac planning in alte tari. Asta poate si pentru ca strategic/account planning-ul incepe sa capete tot mai multa importanta si in Romania. De data aceasta am stat de vorba despre rolul unui planner in agentie cu Richard Huntington, Planning Director din 2001 la United London (fost HHCL/Red Cell). Inainte sa lucreze la United, Richard Huntington a lucrat la agentii precum AMV.BBDO. Richard este absolvent de geografie la Cambridge si, fara nici o legatura (sau nu), unul dintre cei mai premiati account planner-i din Marea Britanie. In mod curios, colegii de agentie l-au poreclit "camp Dracula". Interviul va va spune si de ce.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related