Printesa Xenia Gabriela Florence Sophie a Saxoniei este protagonista celei mai noi campanii de promovare a saltelelor Ikea

Ikea promoveaza noua sa linie de saltele prin intermediul unor ad-uri de presa ale caror protagonist este printesa Xenia Gabriela Florence Sophie a Saxoniei si prin intermediul sponsorizarii emisiunilor de seara Absolute Radio, potrivit unui articol campaignlive.co.uk. Conceptul campaniei realizate de Mother este gasirea somnului ca de printesa. Vizeum a realizat media planning-ul.

Campania porneste de la ideea conform careia publicul considera alegerea unei saltele o sarcina plictisitoare, potrivit Kemi Anthony (Advertising Manager, IKEA). Pentru campanie, printesa a folosit ghidul pentru saltele Ikea si a testat produsele recomandate. Experimentul a fost surprins in fotografii de Jo Metson Scott.

De asemenea, Ikea sponsorizeaza pe parcursul a 13 saptamani emisiunile de seara ale postul Absolute Radio, dupa ce anterior Ikea a mai sponsorizat postul radio in cadrul campaniei "Happy To Bed".  In perioada 12 – 15 martie, membrii echipei matinalului cu Christian O’Connell vor prezenta, pe rand, emisiunea din propriile paturi. Emisiunea de seara cu Mark Crossley va include sectiunea "Happy Inside Track" in cadrul careia vor fi oferite vouchere cadou.

"Le uram bun venit celor de la Ikea ... O crestere vizibila a vanzarilor Ikea in ceea ce priveste produsele destinate dormitorului din timpul campaniei anterioare a creat o necesitate pentru Ikea de a se intoarce si de a lucra cu Absolute Radio din nou anul acesta", a declarat Louise Simkins (branded Content director, Absolute Radio).



Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related