AdVenture comunica pentru Grupul de companii CEZ

AdVenture a adaugat in portofoliul de clienti companiile din Grupul CEZ in urma castigarii unui pitch care a avut loc la sfarsitul anului trecut, informeaza un comunicat emis de agentie. Pitch-ul a avut drept obiectiv initierea unui parteneriat de colaborare pe termen lung cu o agentie de advertising.

AdVenture va oferi Grupuilui CEZ servicii de creatie si strategie, care vor fi sustinute de programe de comunicare a responsabilitatii sociale corporative.

"Echipa agentiei AdVenture este cea care a inteles cel mai bine business-ul nostru, provocarile si seria de situatii cu care se confrunta un furnizor si distribuitor de energie precum Grupul CEZ. Creativitate, inovatie si eficienta in comunicare este ceea ce am dorit sa alegem pentru proiectele noastre de viitor, iar faptul ca le-am gasit pe toate la ei le-a si adus avantajul invingatorului. Datorita schimbarilor ce survin mereu in acest domeniu, dar si provocarilor locale, am decis ca este momentul oportun sa realizam o schimbare in directia comunicarii si a pozitionarii brandului. Impreuna vom dezvolta si implementa o noua strategie de comunicare si brand prin intermediul careia vrem sa accentuam importanta prezentei Grupului CEZ pe piata din Romania”, a declarat Iulia Borsan (PR & Brand Manager, CEZ Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Sectiune



Related