[Creativity Blueprints 4] Cum este creativitatea pusa la incercare

Au inceput inscrierile pentru scoala de creatie in publicitate Creativity Blueprints 4, un proiect marca Advice. Studentii ce isi doresc sa participe pot aplica pana pe 27 martie, completand formularul de pe site-ul Creativity Blueprints. In perioada 4-12 aprilie, la Orange Concept Store, 20 de studenti vor fi pusi fata in fata cu profesionisti din industria publicitara, iar timp de doua zile vor avea ocazia sa afle mai multe despre domeniu chiar in mediul sau, in cadrul unei agentii.

Aceasta editie va dezvalui obstacolele ce pot aparea in colaborarea Creatiei cu departamentele de Client Service si Strategie si despre dificultatile unui job in creatie, vor aduce in discutie modalitatile in care se lucreaza pe branduri dificile si vor incerca sa traseze granita dintre arta si publicitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related