Isi pierde Ad'Or-ul din relevanta?

Ad'Or -ul, unicul festival de creativitate publicitara din Romania "full service", a stat in ultimii ani sub semnul controverselor. Daca in urma cu doua editii isi anuntau neparticiparea agentii precum Headvertising, anul trecut lista s-a ingrosat vizibil. Astfel, agentii recunoscute pentru spiritul lor creativ (precum Next Cap, Gavrila&Asociatii si Cohn & Jansen) au decis sa nu mai onoreze evenimentul si chiar au stiut cum sa-si faca punctul de vedere extrem de bine cunoscut. Acestor agentii li s-au adaugat Tempo Advertising si Lowe & Partners care si-au motivat alegerea prin faptul ca nu aveau lucrari reprezentative.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related