5 proiecte creative de PR de la Bogdan Theodor Olteanu, Mircea Tomescu, Ana Treaba si Catrinel Burghelea

5 proiecte creative de PR de la Bogdan Theodor Olteanu, Mircea Tomescu, Ana Treaba si Catrinel Burghelea

De la storytelling pana la joc si joaca, de la kilometrul unu pana la stabilirea unui record pentru cea mai noua stafeta, de la echipe de rugby la echipe de fotbal, de la transformarea unui garaj de masini intr-o platforma de lansare pentru proiecte muzicale, astea au fost subiectele dezbatute de Bogdan Theodor Olteanu (Managing Director, Bortun Olteanu), Mircea Tomescu (Managing Director, Graffiti PR), Ana Treaba (PR & Events Manager, Europa FM) si Catrinel Burghelea (Account Manager, Image PR) la conferinta "Creativity in PR" din cadrul PR Forum 2012.

Bogdan Theodor Olteanu a povestit despre Turul Phenomen Gillette, care s-a desfasuraat in perioada 21 septembrie – 5 octombrie 2009 si a promovat lansarea aparatului de ras Gillette Fusion Phenom in Romania. Proiectul a avut in centru barbatii fenomenali ai Romaniei care au participat la 15 zile de alergare continua si au stabilit un nou record mondial (care a fost inregistrat la Guiness World Records) pentru cea mai lunga stafeta din lume. Despre organizare, Bogdan Olteanu a povestit ca a durat aproximativ 4 luni si ca au existat echipe care coordonau atat alergatorii din timpul zilei, cat si cei pe timp de seara.Traseul a traversat 500 de localitati din 24 de judete si a fost inregistrat in intregime.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related