PR Forum: Georgiana Gheorghe, Alexandru Negrea si Catalin Tenita despre monitorizarea PR-ului in online

PR Forum: Georgiana Gheorghe, Alexandru Negrea si Catalin Tenita despre monitorizarea PR-ului in online

In cadrul conferintei "Measuring Online PR" a PR Forum, care a avut loc in perioada 14 – 15 martie 2012, Alexandru Negrea (Social Media Manager, BCR), Catalin Tenita (Founder, Zelist Monitor) si Georgiana Gheorghe (Corporate Communication Manager, Danone) au vorbit despre mijloacele de monitorizare a comunicarii in online, strategia de comunicare online a brandurilor, interactiunea brandului cu utilizatorii, cresterea numarului de fani si rezultatele unor campanii de comunicare.

Alexandru Negrea a deschis conferinta prin expunerea rezultatelor interactiunii utilizatorilor cu brandurile in Social Media la nivel global: "42% dintre utilizatori au interactionat cu un brand in Social Media anul trecut, 36% dintre utilizatori au publicat tot pe cont propriu cel putin o stire despre un brand la un moment dat, interactiunea dintre utilizatori si branduri a crescut cu 53% in 2011, dar aici exista o mentiune: pentru 2010 nu avem un raport, deci cresterea asta inseamna de la 0% la 53%. Iar analiza de sentiment arata cu 49% mai multe comentarii pozitive online despre branduri in 2011 decat ce exista inainte pe internet, pe forumuri, etc. Sa zicem inainte de omul in Social Media".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related