Utilizatorii ClickNet Start pot da acum "Click pentru Beetle!"

Pe 12 aprilie 2006 incepe noua campanie de comunicare a promotiei "Click pentru Beetle" care are ca scop promovarea serviciului de Internet prin dial-up, ClickNet Start. Lansarea campaniei "Click pentru Beetle", adresata utilizatorilor de Internet curiosi, activi si energici, va avea loc in cadrul emisiunii "Cronica Carcotasilor" de la postul Prima TV.

"Dupa succesul promotiei de anul trecut, la care au participat mai mult de 10000 dintre utilizatorii Internetului prin dial-up de la Romtelecom, "Click pentru Beetle" a venit ca o continuare fireasca in 2006. Desi interesul pentru broadband este in crestere in Romania, totusi majoritatea studiilor arata ca cel putin pentru urmatorii 5 ani folosirea conexiunilor dial-up se va mentine la un nivel ridicat. In comparatie cu alte produse similare de pe piata, ClickNet Start are avantaje legate de accesibilitatea sa imediata, de acoperirea la nivel national si de tarife reduse intre ora 8 seara si 8 dimineata" a spus Paul Renaud, Director marketing Romtelecom.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related