Va provoc sa gasiti logica noului spot "Sheetz"

Va provoc sa gasiti logica noului spot "Sheetz"

Dumnezeu sa ne ajute! E posibil sa fi gasit un spot chiar mai prost decat cele de la Profi, despre care va vorbea Ioana aici. E vorba de "Superhero" care promoveaza lantul de magazine Sheetz si care incearca sa convinga consumatorul ca ar putea fi un lant de restaurante, chiar daca nu pare. Si cum isi propune sa faca asta? E simplu: se ia una bucata individ care-si traieste ultimele zile ale adolescentei, se scoate orice element "WOW" care sa impresioneze audienta si i se spune sa livreze un discurs la fel de insipid ca propria-i persoana: "I’m a superhero". Nu e de mirare ca celalalt protagonist al spotului se indoieste de puterile lui supranaturale. Dar creativii rezolva usor si probleme asta: fac sa se materializeze din neant un sac de dolari si o femeie semidezbracata si cu sani mari. Da, acum sigur v-am crezut.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Silvia Dumitru
acum 12 ani
voi chiar va plictisiti vineri la birou
Ruxandra Chirea
acum 12 ani
practic, saracii oameni doar vor sa arate ca au si ei ceva mancare
Bogdan Alexandru
acum 12 ani
misto logo-ul...la noi inca nu se folosesc,sau nu vor.
Adi Pasarica
acum 12 ani
Logo-ul ca logo-ul, dar numele iti face o pofta...Shits.



Branded


Related