[AdStory] Marco Cremona (Y&R Moscova): "Cel mai mult la lucrul in publicitate imi place ca suntem platiti sa fim curiosi"

[AdStory] Marco Cremona (Y&R Moscova): "Cel mai mult la lucrul in publicitate imi place ca suntem platiti sa fim curiosi"

Marco Cremona (Executive Creative Director, Y&R Moscova), membru al juriului AdPrint de anul acesta, a inceput sa lucreze in publicitate la Milano, unde a fost copywriter la agentia tatalui sau. S-a mutat apoi in Brazilia si California, iar in prezent scrie din Rusia, loc despre care spune ca e „taramul celor mai buni copywriteri ai tuturor timpurilor – de la Tolstoy la Cehov, de la Goncharov la Dostoievski”. Despre lucrurile care ii influenteaza munca de creatie, rasplatita in timp cu premii la Cannes, Clio, Epica, Eurobest, NY Festival, LIA, parerea sa despre advertising si clienti, surse de inspiratie si campanii preferate povesteste azi la AdStory, rubrica IQads in care aflam povestile creativilor din strainatate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related