De la nasul branzeturilor la maniacii obsedati de cascaval

De la nasul branzeturilor la maniacii obsedati de cascaval

Imi amintesc ca Delaco avea, in alte vremuri, o comunicare distinctiva, cu un umor usor barbar: asta din cauza personajelor cu muschi omniprezente in spoturi si a glumitei cam la prima mana care echivala cascavalul la care se refereau Don-ii si acolitii lor din Mafie cu cascavalul neaos Delaco. Dar au fost reclame care se faceau remarcate; nasul branzeturilor si asociatii lui, despre care as putea sa spun ca mancau steroizi ca garnitura la Delaco, au intrat deja in folclor.

Ceea ce nu se poate spune si despre protagonistii spoturilor-talkshow pentru acelasi brand de cascaval, iar asta pentru ca reclamele au fost, dupa mine, complet nereusite. Tonul condescendent al protagonistului din spoturi, numele "Andrei" care amintea deloc subtil de invitatul constant pe la diferite emisiuni si televiziuni dr. Cristian Andrei si modul in care gasea el solutiile la toate problemele intr-un cascaval n-au prea contribuit la imbunatatirea comunicarii Delaco. Iar dupa spoturile de genul "Risti si castigi", a urmat familia Branzoi pe podiumul comunicarii brandului Delaco. Ceea ce mi se pare ca aduce normalitatea brandului inapoi, dar tocmai asta e problema: Delaco n-are nimic neobisnuit, nimic care sa rupa liniaritatea categoriei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Catalin Lascu
acum 12 ani
problema cu Delaco astia este ca totul, de la produsele propriu-zise (tocmai am incercat o mozarella care a capatat un gust neatractiv dupa numai doua zile de stat in frigider), la numele brandului si advertisingul asociat, totul inspira calitate si gust (la propriu si la figurat) usor indoielnice ...un fel de cheapness...mai putin pretul la raft, desigur.
Dani Dumitrascu
acum 11 ani
@clascu Imi pare rau sa citesc ca ati avut o astfel de experienta cu produsul nostru.

Cum nu am alta posibilitate de a va contacta pentru a intelege mai bine circumstantele (tip de produs, locul de cumparare, etc. - ce va mai amintiti), as vrea sa va rog sa imi scrieti pe adresa: [email protected]

Cel mai rau lucru pe care l-am auzit pana acum despre mozzarella noastra a fost ca "nu prea are sare". As vrea sa va inlocuiesc produsul cu unul pastrat conform recomandarilor, ca sa ma asigur ca el ajunge la dvs. asa cum ar trebui. Mai departe veti hotari dvs. daca brandul nostru merita sau nu increderea.

Multumesc.

Dani Dumitrascu
acum 11 ani
@ Anca. A fost interesant sa citesc cum se vad lucrurile de la tine. Am citit si felul in care te-ai auto-caracterizat si m-am gandit ca sigur ai simtul umorului si nu o sa te superi daca scriu cate ceva despre perspectiva Delaco.

In ciuda aparentelor, noi suntem prietenosi si ne place sa intram in vorba.

Foarte atragator sub-titlul cu vremurile glorioase, insa cred ca fiecare etapa din viata unui brand cere o adaptare a comunicarii. Cand ai obiectiv de notorietate si un buget micut, faci anumite lucruri. Cand te hotarasti sa faci un alt pas, vorbesti un pic altfel cu cel din fata ta. Important este sa iti fie clar cum vei uni punctele.

Asa ca trebuie sa te contrazic in privinta motivelor schimbarilor de la noi. Stiu ca traditia spune ca trebuie sa modifici cand ceva merge rau. Insa ma cam intristez cand aud ca unii oameni se asteapta din start ca mobilul schimbarii sa fie o presupusa panta pe care ai alunecat...As prefera sa fim mai multi cei credem ca schimbarile se trag dintr-o viziune, dintr-un plan.

Noi suntem suficient de norocosi – ca echipa si ca rezultate ale brandului – sa putem schimba atunci cand hotaram noi, nu atunci cand hotarasc circumstante exterioare.

Cu privire la portretul familiei Branzoi la TV, pentru noi rolul TV-ului va fi altul decat acela de a explica in detaliu trasaturile personajelor. Comunicatul de la CAP a spus cate ceva "din casa" pentru a fi mai usor de facut conexiuni, mai tarziu. Asa poate o sa ne credeti ca schimbam conform unui plan. Tineti aproape si stati cu ochii pe noi:)

E drept ca suntem un brand foarte tanar. Am pornit de la 0 acum cativa ani si am acumulat vanataile si trofeele noastre. Poate de aceea cand vorbim de vremuri glorioase, noi ne gandim la urmatorii 5 ani. Ne plac si ultimii 5, dar cele mai grozave vremuri sunt cele la care abia am inceput sa lucram.

Salutari de la Brasov.

Daniela Dumitrascu.

Manager Marketing Delaco. Fan Branza.

Razvan Panait
acum 11 ani
laudabil gestul de a intra in dialog, daniela. parerea mea e ca nu-i nevoie sa te justifici - intr-adevar, spotul e cuminte, e in banca lui, nu e ca pe vremea effie-ului, insa probabil isi face treaba - ceea ce conteaza.
Dani Dumitrascu
acum 11 ani
Despre cumintenie, ce sa zic...probabil ai dreptate. Un pic tot am imbatranit. Nu foarte mult, atat cat ne trebuie.

Anca Pantus
acum 11 ani
@Daniela. E excelent cand avem parte si de perspectiva din partea clientului. Aveam acces la informatii din partea agentiei, parerea a cel putin un consumator a fost exprimata prin mine, iar tu ne-ai dat ocazia sa ne facem o imagine completa. Multumesc pentru asta.

Am urmarit reclamele pentru Delaco din fotoliul unui potential cumparator, ce-i drept mai carcotas decat altii, care aproape ca-si doreste sa se lase convins de reclama care ruleaza in fata ochilor lui.

Uneori nu se intampla asta, dar in cazul de fata inteleg ca am vazut doar inceputul. Deci astept cu interes viitoarele reclame ale campaniei care vor contura mai bine directia in care evolueaza comunicarea brandului.

Multumesc pentru deschidere,

Anca Pantus

Dani Dumitrascu
acum 11 ani
Multumesc si eu si ne auzim oricand pentru informatii si pareri de orice fel. Spor in toate. Dani Dumitrascu


Branded


Related