Campania pentru FAN Courier "Asteptarile", semnata de Marks

Marks a creat campania de comunicare pentru FAN Courier, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania "Asteptarile", care se desfasoara in perioada aprilie – mai, cprinde spot TV, spot radio si o componenta online.

"Prin campania din acest an continuam ce am inceput in 2011 si facem urmatorul pas pentru a consolida pozitia FAN Courier drept liderul serviciilor de curierat din tara. Daca anul trecut vedeta spotului a fost banda de sortare a coletelor, anul acesta rolul principal este al curierului, resursa cea mai importanta intr-o astfel de companie. Astfel, ducem mai departe povestea lui Oriunde, cu placere", a declarat Demis Ghindeanu (Managing Partner, Marks).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related