Raport Nielsen: Audienta si publicitatea TV in primetime-ul american

Raport Nielsen: Audienta si publicitatea TV in primetime-ul american

In Statele Unite, agentia de research Nielsen a realizat un studiu ce cerceteaza audienta si publicitatea atrasa de televiziuni in functie de primele 5 genuri specifice primetime - drame, stiri, reality shows, seriale de comedie si sport.

Rezultatele studiului arata ca cea mai mare audienta TV este atrasa de programe de tip drama, acestea atragand si cele mai mari bugete de advertising. Pe de alta parte, programele de tipul reality show au atras peste jumatate din publicitatea prin plasarea de produse.

Bugetul alocat publicitatii TV cheltuit in 2011 in Statele Unite este de 72 de miliarde $, 14 miliarde fiind plasate in cele 5 genuri de programe difuzate in primetime.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related