[AdLife] Stefan Chiritescu: "Am primit primul salariu de la Humanitas unde mai degraba am citit decat am vandut carti"

[AdLife] Stefan Chiritescu: "Am primit primul salariu de la Humanitas unde mai degraba am citit decat am vandut carti"

Fost rocker in liceu si "prieten cu golanii", dar in acelasi timp premiant alaturi de tocilari, Stefan Chiritescu (Head of Planning, Graffiti BBDO) a trecut de la cititor impatimit al cartilor pe care trebuia sa la vanda cand lucra la Humanitas, la HR in devenire care mergea saptamanal la munte si a ajuns publicitar in toata regula, intr-o industrie pe care cand o iubeste, cand o uraste, dar de care nu se vede despartit niciodata. Daca vreti sa cititi mai multe despre ambitia de a-l inlocui pe Duckadam sau despre momentele in care "bubuie muzica" vedeti interviul de la rubrica AdLife.

Numar de primaveri creative: 10

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Sectiune



Branded


Related