Romtelecom si agentia Grey Worldwide Romania continua colaborarea

Operatorul de comunicatii Romtelecom a decis continuarea parteneriatului cu agentia Grey Worldwide Romania, agentia care va asigura campaniile de comunicare integrata a principalelor marci ale companiei - ROMTELECOM si ClickNet. Colaborarea dintre cele doua organizatii a inceput in luna mai a anului 2004 si a reprezentat o alaturare fericita intre un client in plina transformare, riguros si ambitios si o agentie care a stiut sa raspunda intr-o maniera profesionista tuturor cerintelor sale, participand activ la crearea si consolidarea brandului Romtelecom pe piata comunicatiilor din Romania.

Echipa Grey WorldWide Romania - Romtelecom a dezvoltat in cei doi ani de parteneriat ample campanii de comunicare, printre cele mai recente numarandu-se: ClickNet Express, nominalizata la premiile de publicitate Effie in anul 2005, "1 eurocent pe minut", campania de comunicare a optiunilor Romtelecom pentru serviciile de voce, campania de imagine "Sunrise" sau campania de promovare a Internetului de la Romtelecom "Am vazut pe Net". Fiecare dintre aceste campanii a contribuit la sustinerea procesului de profunda transformare a Romtelecom dintr-o companie traditionalista, cu o activitate limitata la furnizarea de servicii de telefonie fixa, intr-un jucator competitiv care si-a diversificat oferta de servicii, si-a imbunatatit relatia cu clientii si a intrat in forta pe piata de Internet, obtinand rezultate care au depasit cele mai optimiste asteptari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related