Creative Combo – evenimentul IQads care prezinta selectii tematice de ad-uri creative

Creative Combo – evenimentul IQads care prezinta selectii tematice de ad-uri creative

Incepand cu luna mai, IQads organizeaza Creative Combo, evenimentul care aduce in fata pasionatilor de publicitate o serie de selectii tematice cu ad-uri creative din toata lumea, premiate si viralizate la nivel international.

Prima editie a evenimentului va avea loc pe 2 mai si se va desfasura simultan in 17 orase, aducand in prim-plan cele mai creative spoturi TV care ilustreaza barbatul in toata splendoarea lui. Hip Sterica, moderatorul virtual al show-ului pregatit de IQads, va prezenta prin intermediul selectiei de spoturi barbatii din publicitate, pasiunile si prietenii lui - de la barbatul care face o masina sa para ca zboara pe sosea sau cel pe care o minge si o bere pe masura il transforma intr-un campion si pana la barbatul care ar fi dispus sa renunte la toate acestea pentru o femeie frumoasa, Hip Sterica ii invita rand pe rand pe scena Creative Combo.

Orasele in care va avea loc primul eveniment Creative Combo pe 2 mai, ora 20.00 sunt urmatoarele: Arad (Club Flex), Baia Mare (Club Athos), Brasov (Times Pub), Bucuresti (Club Fabrica), Cluj (Cafe Bulgakov), Craiova (Scena 8), Galati (Club Casa Veche), Iasi (Corner Bar), Oradea (Moszkva Caffe), Pitesti (Club Cuba), Ploiesti (The ShamRock – Irish Pub), Ramnicu Valcea (Club Divino), Satu Mare (Famous Pub), Sibiu (Vintage Pub), Targu Mures (J’ai Bistrot), Targu Jiu (Club Caractere) si Tulcea (Grand Cafe Amsterdam).

Pe blogul evenimentului - www.CreativeCombo.ro – sunt publicate numele si adresele cluburilor in care vor avea loc proiectiile, biletele putand fi cumparate chiar la intrare in club.

Creative Combo este un eveniment IQads, sustinut de Kiss FM. Partenerii media sunt 24FUN si Realitatea.net.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Lia Buda
acum 11 ani
pe 2 mai?... daca era pe 3 cresteau sansele sa vina mai multi oameni :) oricum merita vazut. pe cind cu/despre femei? :)


Branded


Related